Županja: Ne želimo više puniti novčanik lažno prijavljenim Bosancima!

krvopije_zupanja

Optužnica za krađu ribe iz Save se još nije ni osušila, a pojedini mediji u Slavoniji su već ispisali novu. I to ni manje ni više nego za pljačku hrvatskog proračuna! Optuženi su kao i uvijek „Bosanci“, (iznenađeni ste?) kako stanovnici Županje od milja tepaju Hrvatima Posavine, koji su toliko podli, prenose mediji navode „revoltiranih Županjaca“, da kupuju nekretnine u Slavoniji samo zato da bi stekli pravo na dječiji doplatak od oko 400kn!

Prenosimo članak objavljen danas u Glasu Slavonije…

Ne želimo više puniti novčanik lažno prijavljenim Bosancima

ŽUPANJA - Skupina revoltiranih Županjaca odlučila je objaviti rat “sugrađanima” s lažnim prebivalištem. Za pomoć će se obratiti i premijeru Zoranu Milanoviću, a najavljuju i potpisivanje peticije, kojom će od Vlade tražiti da stane na kraj dugogodišnjem iskorištavanju hrvatske države.

Poručuju da briga o Hrvatima u BiH svakako treba biti obveza hrvatske države, ali ne tako da im se dopuštaju manipulacije s prebivalištima radi zloporabe prava.

- Glavni motiv je novac, i to treba otvoreno reći! Prijavom prebivališta u Županji, stanovnici bosanske Posavine stječu sva prava kao i mi, prije svega socijalna. Na papiru su državljani i stanovnici Hrvatske, nezaposleni, bez imovine i stalnih prihoda, a u Bosni žive, rade, imaju kuće, vikendice. Prijavom u Županji stječu zdravstveno osiguranje na teret državnog proračuna, pravo na porodiljnu naknadu, novac za novorođenčad, dječji doplatak, socijalnu pomoć i sve ostalo, za što mi izdvajamo iz svojih plaća. U Bosni plaćaju poreze i pune budžet, a kod nas dolaze samo podebljati novčanike - smatra naš sugovornik.

I dok aktualna Vlada najavljuje stezanje remena i oštre rezove, a velik broj Županjaca doslovce životari, brojni Posavci svakog mjeseca ubiru ogroman novac. Službenici PP-a Županja “pročešljavali” su adrese koje kriju fiktivno prijavljene stanovnike bosanske Posavine. U jednoj garsonijeri u središtu grada, primjerice, bilo je prijavljeno čak 40 osoba! A zanimljiv je i slučaj vikendice na županjskim Vjerovima, gdje je u nekoliko kvadrata “živjelo” čak 19 osoba.

Naš sugovornik, Josip N., upozorava da pojedinci, kako bi prikrili lažna prebivališta, djecu upisuju u županjske škole, gdje ih svakodnevno dovoze ili preko tjedna ostavljaju kod rodbine. Uvjereni su da će im potvrda iz škole poslužiti kao dokaz da žive u Županji i biti adut za zadržavanje prava koja im ne pripadaju.

- Vjerujemo da će nova vlada riješiti ovaj vrlo ozbiljan problem i spriječiti daljnje zloporabe socijalnih prava i prije svega zaštiti svoje građane i hrvatske porezne obveznike. Očekujemo reakciju pravne države koja će što prije zaustaviti znatan odljev novca na temelju lažnih prebivališta - poručuju Županjci.

Spremni dostaviti konkretna imena, “Država im kupuje stanove”

Posavljaci su počeli brže-bolje kupovati stanove kako bi potvrdili da žive u Županji.

- Dobrostojeći gospodin iz Orašja kupio je manji stan u mome susjedstvu, gdje dolazi samo jednom mjesečno, kada stigne dječji doplatak. A s čak 1.400 kuna, koliko dobiva za troje djece, otplaćuje kredit i za koju godinu imat će stan koji mu je doslovno poklonila hrvatska država. A ja koji sam se godinama grbio u skladištu imam samo 200 kuna veću mirovinu! Djeca mi ne rade i željna su vidjeti kunu, a ovakvi dolaze i grabe novac hrvatskih poreznih obveznika - ogorčen je Josip N., koji je spreman, kao i brojni Županjci, premijeru Milanoviću i ministru Ostojiću dostaviti i konkretna imena i prezimena. Marija Lešić Omerović /www.glas-slavonije.hr

(Savjet Posavskog obzora: Razmislite o uzimanju kredita za kupovinu nekretnine u Slavoniji. Kredit možete otplaćivati dječijim doplatkom. Isplati se, pogotovo ako imate dvadestero djece.)

Vezani članak: Županjac.net kontra "bosančića"

Posavski obzor

Komentari (70)

RSS sadržaj komentara

Prikaži ili sakrij komentare
Sramota
0
Koja i***tska propaganda protiv posavskih Hrvata! Ali dovoljno je vidjeti prezime "novinarke" Glasa Slavonije Omerović pa da i slijepcu bude sve jasno!
Niko J. , Siječanj 03, 2012
Istina
0
Sviđalo se to nekome ili ne ali sve u članku je živa istina i nije fer i nije pošteno. Osobno znam Županjku koja se udala u Tolisu i ima šestero djece, živi u Tolisi s mužem a nije se nikada odjavila iz Županje, prima socijalu i doplatak za svu djecu pa sad vi pomnožite 400 kn puta 6 i plus socijala!
To je bogami vaša plaća!
Marko , Siječanj 03, 2012
...
0
Nije ova hajka na Hrvate Posavine slučajna. Pitanje je samo tko vuče konce...
Mrki , Siječanj 03, 2012
replika
0
Ma kako Vas samo nije sramota takvo nesto napisati??? Da vam nema tioh kako kazete BOSANACA, zivjeli bi kao oni u NRKini.... kupujete po KORIDORU i Orasju i uzimate PDV i sada Vam smeta to sta netko zeli biti prijavljen u Zupanji i okolnim selima?? A da Vam se ukine povrat PDV-a iz Posavine di kupujete nosili bi ISTE GACE 9 dana!! Urazumite se i prihvatite STVARNOST kakva i jeste.
Hugo , Siječanj 03, 2012
...
0
Sigurno da ima onih koji koriste "rupe" u zakonu pa sišu proračun, ali oni su izuzetak a ne pravilo.

Velika većina Hrvata iz Posavine ima nekretnine u HR (imam ih i ja) za koje uredno plaća sve one silne namete. Dalje, puno Hrvata Posavine je radom u HR steklo prava na mirovinu kao i pravo na dječiji doplatak i liječenje itd., itd.

Možda i ima sirotinje kojoj je zaista potrebno tih 300 ili 400 kuna da nekako preživi mjesec i zbog njih država siguno neće propasti. Trabamo se mi boriti protiv onih na vrhu koji kradu milijarde a ne protiv najugroženijeg sloja stanovništva.
Posavski Hrvat , Siječanj 03, 2012
Ovo je istina
0
Nažalost istina je većina ovog napisanog.
Pogledajmo oko sebe u Posavini. Svi mi znamo jako puno osoba i obitelji koje se "švercaju" u RH. To su obično dobro stojeće osobe i obitelji. Što mislite kolko ih ima u Hercegovini?
Mislim da nije pošteno i ljudski. RH naša matična domovina grca u dugovima, gospodarstvo na koljenima, a mi je svojim postupcima guramo u ponor.
Istina je da Vlada RH je dužna pomagati Hrvate u BiH, ali ne na ovakav način.To mora biti otvoreno, javno i pravedno.
Ovakvim načinom se često pomaže nerad i parazitizam BH Hrvata.
Živim u BiH prijavljen sam u ZG još od 1992. godine, ali ODGOVORNO tvrdim nisam ja niti moja obitelj od RH uzeli niti dobili jednu jedinu lipu.
Nadam se da će doći dan kada će RH jasno i transparentno kroz razne programe pomagati Hrvate u BiH, te njihov ostanak i opstanak.
U interesu je i jedne i druge strane da bude tako, jer sve ovo ostalo je čista farsa.
lepold , Siječanj 03, 2012
...
0
Ima guzonja kojim nikada nije dosta pa koriste sve načine da se dokopaju kune. Ali ovo sotoniziranje svih posavskih Hrvata je neprimjerno da ne koristim neku drugu i težu riječ. Ispada da smo svi krvopije kao na ovoj slici gore.

Pomoć treba dati samo onima Hrvatima kojima ja i potrebna ne ovisno s koje strene granice dolaze.

pero , Siječanj 03, 2012
drugovi i rođaci
0
Zato što drugovi u BiH imaju izvjsnih problema s Hrvatima u BiH, treba izgleda i pomoć od rođaka s druge strane!
Ovo je nečuvena kampanja i hajka na Hrvate BiH!
Žalosno na što smo spali! Ovo je smišljena i ciljana popaganda protiv Hrvata BiH!
Nema sumnje da će Vesna i Zoki priskočit u pomoć! Živa istina!!!
rođak , Siječanj 03, 2012
Čast poštenima
0
Da se razumijemo, ja sam Županjac i nemam namjeru ikoga vrijeđati, ljude ocjenjujem prema njihovom karakteru, prema njihovoj moralnoj i duhovnoj vrijednosti, ne po novčaniku, porijeklu, prezimenu ili stranačkoj pripadnosti ali ljudi vjerujte na riječ da je ovo živa istina. Pojedinci ne znaju čak ni ime ulice u koju su prijavljeni a imaju osobnu iskaznicu na tu ulicu, zaista ih znam dosta koji to rade. Moja djeca nemaju doplatak a ja plaćam Hrvatskoj poreze, doprinose, PDV i nemam pravo na doplatak a netko debelo koristi rupe u Zakonu! To je pljačka, prijevara, krađa, to nije umijeće snalaženja nego čista prijevara, a to nije pošteno. Čast poštenim Hrvatima u BH, nitko vas ne svrstava u isti koš, samo pojedinci iz bijesa, ali u svakom žitu ma kukolja!
Marko , Siječanj 03, 2012
Enesovi doplatci
0
ak je istina iz prošlog članka za ovog profi političara Enesa Đulovića da posjeduje stado ovaca koje se širi iako nema ovna onda momak pored plaće 1600 KM koju dobija u skupštini zajedno sa šupćilovićem te ima pravo i na doplatak iz susjedne nam države.Samo neznam kakav je zakon susjeda nam glede zlostavljanaja životinaja ako se ne kosi onda bi mogao delbederko da još pridoda hrpu kuna ovim nezarađenim novcima pa možda još kupi kakav novosadski livada fakultet, samo neznam na što liće ti janjci,valjda ce neko u avaz objaviti slike ako su na njega bojim se da prodaja neće ići al nema veze ima plaća zastupnika ona je redovna
bleeeee , Siječanj 03, 2012
...
0
Ajde ljudi ne pretjerujete. Ako netko i uzme malo socijala pa neće od toga država propsat. Samo od jednog sanaderovag rolexa može cijela Posavina i Slavonija da jede godinu dana a vi digli frku.
Sava , Siječanj 03, 2012
:D
0
¨U jednoj garsonijeri u središtu grada, primjerice, bilo je prijavljeno čak 40 osoba! A zanimljiv je i slučaj vikendice na županjskim Vjerovima, gdje je u nekoliko kvadrata “živjelo” čak 19 osoba"
Naglasak na "bilo je" i "zivjelo" ,,,, znaci : proslo vrijeme ( ako je podatak uopce istinit )
Dakako istine u svemu ovome ima ,ali nisu se u ratu Zupanjci bunili kad su primali godinama pomoc karitasa za navodni po kucanstvu 10-20 prijavljeni izbjeglica iz Bosne ( koje su kod njih provele mozda koji tjedan i otisle dalje ili nazad u Bosnu ) ... tad se nije gledalo jel se iskoristava netko ,,,,
Al ne bitno .... Posavski hvala na savjetu .. ako ovako "nastavimo" Posavaci ce od Bosne napravit Svicarsku ! smilies/smiley.gif
curica , Siječanj 03, 2012
...
0
Naravno da ovo nije slučajno napisano,nastavlja se kampanja protiv BiH hrvata i vjerovatno restrikcija naših prava.Što se tiče tkz.velike pomoći i brige za nas želim reći za one koji neznaju da hrvatska preko HEP-a godišnje zaradi samo na korištenju Buškog blata preko 70 miliona maraka a Tomislavgradu i Livnu daje nekih 2-3 milona maraka.Sad vi procjenite kolika je ta njihova "velika" pomoć samo u usporedbi sa ovim.A taj ugovor je potpisan zadnji dan postojanja Herceg - Bosne 1995 godine "vjerovatno slučajno".
duvnjak , Siječanj 04, 2012
...
0
Uvijek isto malo pa malo nas strpate u isti koš znam da ima takvih slučajeva
Dosta i ako znate imena šta se čeka na policiju javit.a ima
I slučajeva kao moj u kuću u hr uložio 200000 € platio
Sve sto se mora platit ni lipe dobio i još tri puta godišnje
Donesem usparanih deviza vani i trošim u Hrvatskoj pa i u županiji (a takvih je vecina koji rade vani)i jesmo li svi isti.
Posavac , Siječanj 04, 2012
...
0
Slavonci su malo naivni kada misle da u svi Hrvati Posavine ili Herceg Bosne sirotinja koja treba socijalnu pomoć. Dovoljno je proći selima u okolici Županje ili cestom Vinkovci - Osijek pa da se vidi sva bijeda Slavonija i slavonskih sela koja propadaju.

Mi smo jedan narod koji je povijesnom nepravdom podijeljen granicom pa nam još nekakve glupe regionalne podjele ne trebaju.
Treba gledati na koji način se može suradnja povećati a one koji zloupotrebljavaju zakon sankcionirati i to je to.
Kralj Tvrtko , Siječanj 04, 2012
...
0
Slavonska sela su propala a mladi su otišli u Zagreb. Da nije bilo izbjegličkog vala za vrijem rata iz BiH u tim selima ne bi bilo žive duše. Slavonija je zanemarena od Vlasti i teško da će se tu skoro što promijeniti. Mi u Posavini bi trebali paziti da nas ne zadesi slična sudbina.

Rvat Pos , Siječanj 04, 2012
....
0
zavadi pa vladaj
smilies/wink.gif
Adagio for strings , Siječanj 04, 2012
Smiješno ili žalosno
0
Koliko kontradiktornosti u samom tekstu. Posavljaci ulažu veliki novac u kupovinu nekretnina u HR i pri tome plaćaju uredno sve pristojbe da bi dobijali socijalnu pomoć !!!
Gdje je tu logika?
Slavonci - dobrodošli ste kao kupci (kod većine) svoje djedovine u Posavini! Imate čak i popuste! Imate i zakonsko uporište u dobijanju bh državljanstva .
Soljani- Soli , Siječanj 04, 2012
...
0
Pa isplativije je uložiti milijun eura u neku staru kuću u Slavoniji i mjesečeno ubirati 300kn dječijeg doplatka nego taj isti novac oročiti u Švicarskojsmilies/grin.gif uz kamatu od nekih 5 do 7%smilies/grin.gif

Ipak smo mi "Bosanci" glupi - zar ne? smilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif
Matematičar , Siječanj 04, 2012
:D
0
Mislim da bi se trebali preselit na Zupanjac net ,,, jer se ovdje ocito svi slazemo smilies/cheesy.gif ! Nije to nalik na nas ,,,, smilies/cool.gif
I da ,,, samo me zanima koje bi to Zupanjci pravo u BiH ( ako ga imaju ) ne iskoristili baveci se time sto je posteno a sto nije , Kad su u stanju za 75 kuna PDV-a stajti u redu na granici desetke minuta a ponekad i sate ...
curica , Siječanj 04, 2012
Dijalog a ne svađa
0
@ Curica
Draga Curice, tisuće radnika u BiH i Hrvatskoj radi cijeli dan za 75 kunu (10 eura) a pitanje je da li i tu mizeriju dobijaju redovno. Tako da ne treba osuđivati one koji čekaju u redu za povrat PDV-a. Uostalom to je njihov novac i imaju pravo na povrat poreza. Tko je nama kriv što to isto pravo ne koristimo kada idemo u kupovinu u Hrvatsku.

Pravo je pitanje zašto za tako jednostavnu stvar kao što je povrat poreza prosječan kupac iz HR mora na granici čekati toliko dugo smilies/wink.gif

Da se mene pita nabio bi nesposobne graničare nogom u Savu i zaposlio mlade koji zahvaljujući vremenu koje provode na Facebooku i chatu bar znaju brzo tipkatismilies/grin.gifsmilies/cool.gif

Ali na žalost, ili na sreću, mene se ne pita smilies/cool.gif
Pametnjaković iz susjedstva , Siječanj 04, 2012
,,,,
0
čuj curice, za 75 kuna PDV-a se isplati stajati i danima ako treba ...a Hrvatima iz Posavine bi Županjci (većina njih) zabranili i da dišu kad prijeđu granicu..smilies/grin.gif samo ako nađu neku zakonsku osnovu i zabranit će nam....smilies/wink.gif
.... , Siječanj 04, 2012
:)
0
@Pamtnjaković
Nisam sigurna, ali mislim da mi to isto pravo ne koristimo kada kupujemo u Hrvatskoj, zato što ga i nemamo...
.... , Siječanj 04, 2012
...
0
@ Curica
Svi strani državljani imaju pravo na povrat poreza ako je vrijednost kupljene robe veća od 500 kuna (mislim da je još uvijek 500)...
Pametnjaković iz susjedstva , Siječanj 04, 2012
.
0
@Pametnjaković nije curica to komentirala...svi strani državljani osim Hrvata iz BiH zato što imamo domovnicu....
.... , Siječanj 04, 2012
...
0
@ ....
Mea culpa smilies/wink.gif
Mislim da na povrat poreza imaju pravo svi oni koji nemaju stalno prebivalište u HR ali i ako nije tako uvijek se može snaćismilies/wink.gif
Pametnjaković iz susjedstva , Siječanj 04, 2012
@Pametnjakovic iz susjedstva
0
Pogresno ste shvatili , ja ne osudjujem sto oni uzimaju povrat pdv-a ,, smo navodim da koriste svoje pravo ,,, tako isto i neki Posavci koriste pravo ( ili rupu u ustavu Hrv ) da su prijavljeni na 2 adrese ili na Hrvatskoj dok zive u Bosni ...
I ja zivim i radim u BIH znam dobro kakve su nam place , ali isto znam da malo pozitive ne skodi ,,,, Gledam ono sto imam a ne ono sto nemam ! smilies/cheesy.gif
curica , Siječanj 04, 2012
Svaka Cast
0
Svaka Cast da ste se sjetili da najzad ufatite te Bosance iz posavine sto vas koriste.Ja znam covjeka koji radi u Brckom,zivi u Orasju a prima od Hrvatske jos kao da je nezaposlen,cak i doplatak za djecu ima.A ima takvih slucajeva koliko hoces
krunoslav , Siječanj 05, 2012
Out of the Dark
0
Umjesto što tu pametnjarite bilo bi bolje da mi kažete kako mogu prijaviti moju osmočlanu obitelj u Županji za socijalnu pomoć i dječiji doplatak?

Koje dokumente moram kopirat i kome da se obratim? Na vrata koje institucije treba prvo pokucati? smilies/grin.gif

Ja i žena bi uzeli socijalnu pomoć a za petero djece doplatak. Imam i babu od 90 godina i za nju bi ako more sredio mirovinu ako ne more onda socijala. Hebiga, daj šta daš smilies/grin.gif

Ajmo dobri ljudi dajete svajete i informacije smilies/grin.gif

PS

Nako što dobijem sva ova primanja uložio bi nešto kapitala u posrnulo slavonsko gospodarstvo pa doveo i zaposlio još par rođaka iz sela smilies/grin.gif koji svi imaju po destero djece. smilies/grin.gif

Nije ni potrebno napominjati da ćemo svi zajedno na svim izborima glasati za HDZ smilies/grin.gif smilies/cool.gifsmilies/grin.gif
Posavska Tajkunčina , Siječanj 05, 2012
....
0
Glupo je reći da su svi Bosanci takvi i da svi koriste ta prava.Kriv je zakon što malo bolje ne provjeravaju te koji se prijavljuju zbog neke koristi.Ja sam naslijedio staru kuću u Slavoniji i prodao je jednoj gospođi iz nekog sela kod Orašja.Nije bila skupa,i sad je ta gospođa prijavljena na toj adresi i siguran sam da prima i nekakvu pomoć,a ne može se u toj kući živjet jer je jako stara,ali bitno da se može na tu adresu prijavit.Nitko te ne pita jel se tu može živjet.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 05, 2012
...
0
Pa kako te nije stid da staroj gospođi prodaš kuću u koje se ne može živjeti? Gdje je tu moral? Uvališ nekom starudiju pa je onda osuđuješ što kao prima pomoć.
Moralista , Siječanj 05, 2012
...
0
Zanimljivo, ja evo sam završio gimnaziju u Županji (Adlešić, Galović,Bobalić,Jerger...) . Studirao u RH plaćao svaku godinu studija jer su me eliminirali vezaši pa sam bio prvi ispod crte na prijemnom (znam još dvije osobe s istim slučajem). Onako slučajno baš bosančeros prvi ispod crte i mora plaćati svaku godinu. Nema veze, ćaća s plaćom od 600KM platio. Studirao sam, imao pravo na zdravstvo koje nisam nikada iskoristio, tj. nikad nisam ni karticu u HZZO-u tražio. Fala Bogu nije mi trebala. Od HR imam samo putovnicu i to s prebivalištem u BiH pa me kad sam jedan jedini put bio na Slo. granici izvukli iz busa i držali sat vremena bez objašnjenja. Neka bosančeros pa mora da sam kriminalac zbog toga. Radim, žena radi, imam fina primanja od kojih vjerovali ili ne bar 50% potrošim u Osijeku, Vinkovcima, Županji i neka, moj izbor. Volim multipleks u Portanovi, volim Bizovac, Vinkoprom, Emezetu, slatkiše iz Lidla. Volim (kao i svaki bosanac) zavrtit koju rundu prijateljima iz Županje. Od prava sam jedino htio iskoristit pravo na povrat PDV-a, al' eto saznah da ne ide i to baš kad sam kupio komponente za računalo u Alternetu u vrijednosti od 5-6K kuna. Zanimljivo je da iako sam prijavljen u BiH, nikad nisam bio građanin RH nemam pravo na povrat jer sam državljanin, a kao državljanin nemam nikakva prava osim izaći na izbore za ona tri fikusa u saboru! Onda još vidim da sam teret, e j**i ga sad.
Međutim, glup kakav jesam jer sam bosanac, a za takve su svi bosanci "glupi bosanci" i dalje volim svoje prijatelje Županjce, volim Županju u kojoj sam pio, smijao se, plakao, zaljubljivao se, mrzo se na semaforu čekajući kombi-taksi za skelu. Ovim papcima što se brinu za proračun i socijalu mogu poželjeti da im socijala bude veća kako ne bi bili gladni i kako bi konačno na grbači države i oni otišli na Alpe. Jer da rade ne bi imali vremena ubijati se tuđim socijalnim primanjima.
U svakom slučaju, teško onom tko se na socijali obogatio.

P.S.
Odakle su rodom ti koji pišu? Pišu li to zbog kompleksa niže vrijednosti jer znaju da su im Djedovi doselili uglavnom iz Posavine, dio iz Dalmacije i Hercegovine te nešto sitno iz Zagorja. Takvi likovi najčešće pokušavaju dokazati da su "Šokci" mržnjom prema Hrvatima Posavine, a niti ne znaju da Šokac nije jednako Slavonac.
Uvjeravam vas da je većina Županjaca civilizirana, a ovi koji nas "mrze" su "naši" koji su preplivali Savu.
Imam još puno toga reći na ovu temu, ali se bojim da sam previše već rekao.
Ja , Siječanj 05, 2012
...
0
"Županja grad panjeva"
Ma hoću, sad malo s provokacijama:

Županja je prije II svj. rata bila seoce, a Babina Greda Općina. Županja, naseobina Engleza i tzv. graničara. Kažu čuvali granicu i na to ponosni, a j**o te jesu je morali čuvat sa zaleđem Hrvata u BP.
Jadni su trpili granatiranje u omjeru 1:5000 projektila spram Oraške općine. Grad s najdužom kontinuiranom općom opasnošću jer su zaboravili kako se pušta signal za prekid iste, valjda. Pomogli su nam u obrani rušenjem mosta na Savi. Branitelji im se šetali po nasipu i lokali u Rivi(lokalna birtija s konobaricom i biljarskim stolom). Dok su u Orašje dolazili momci iz Broda, Rijeke, Varaždina i ostavljali svoje kosti.
Ne pitaju, zašto ti Riva branitelji sad primaju braniteljske mirovine, invalidske naknade i slično.

Nek pitaju Varoščića ili Šimića gdje je završila pomoć Caritasa i Crvenog Križa?

Možda sam u pogrešno napisao da volim Županju. Volim Županju kakva je bila dok se iz nje nisu odselili vrijedni Županjci i otišli trbuhom za kruhom u Zg ili Os. Ovo što je ostalo je valjda bilo nesposobno i odseliti se. Žao mi je zbog propalog Županjskog gospodarstva, Županjske Banke i stanja u Županji općenito, ali za to su im po najmanje krivi Hrvati iz BiH!
Žao mi je što njihovi mladi moraju doći u Orašje kako bi zapalili cigaretu uz kavu u zatvorenom kafiću, što ćevape ne znaju napravit već tamane luk „Kod Baće“, ne razlikujući burek od sirnice pa traže burek sa sirom. Zbog puno toga mi je žao, ali mi je drago što konačno pokazuju bilo kakvu inicijativu da nešto poduzmu pa makar bila krivo adresirana. U psihologiji (to me Ljerka naučila) postoji pojam transfer agresije pa pretpostavljam da se ovdje o tome radi.
Možda ipak pokažu da nisu totalni beskičmenjaci ili njihovi rječnikom papci, kakvim ih smatraju u Zagrebu, Osijeku pa i kod nas.
Ja , Siječanj 05, 2012
...
0
Joj, opet ja.
Nek se zapitaju zašto ovakvih inicijativa nema u Sinju, Metkoviću, Dubrovniku? Tamo je problem o kojem govore puno rasprostranjeniji.
Još jednom, ne koristim ništa niti želim. Ne treba mi, ali da mi treba, ako ispunim zakonski okvir bih očekivao da i država ispuni svoju obvezu. To se zove pravna država (ne pravedna država nego pravna država)
Nisam im ja kriv što je PDV 22% pa je vegeta kod nas jeftinija nego kod njih i što su naši trgovci zadovoljni s manjim maržama od njihovih.
Neka sad će im bit bolje kad postano Europljani i kad Milanović ispravi nepreavedno uvedeni harač od 1% PDV-a na 4%, uvede porez na kerovu kućicu, a financijski mag, bez vozačke proda autoceste zbog kojih im je gorivo skuplje nego kod nas.
Neka i dalje navijam za Vatrene dok ih osvjedočeni domoljub Jovanović ne očisti "etnički" od Bosanaca, Hercegovaca i ostalih nametnika zbog kojih eto repka kotira među manjim narodima poput Engleza, Švaba i Španjolaca i Francuza. Bolje upraznit mjesta za domaće zvijezde iz Graničara pa makar gubili od Andore i Albanije.
Ja , Siječanj 05, 2012
lijepo rečeno
0
@Ja
slazem se u potpunosti...vecina tih ŽUPANJACA je otisla iz Bosankse Posavine, pa su sad svi veliki hrvati....a ne bi bilo lose ni ocistit im reprezentaciju, pa da stvarno igraju malo s Andorom i Albanijom...i da gube naravno...iako ih ja smatram svojima...smilies/smiley.gif
@Pametnjaković
Ne, hrvati iz BiH nemaju pravo na povrat PDV-a vec nekoliko godina
.... , Siječanj 06, 2012
Neimaština nepoznaje ljubav
0
Kad se siromaštvo uvuče u kosti onda se i brat prokazuje.Odmah da kažem iz Orašja sam i svakog bi kaznio tko uzima socijalu na birou a ovamo radi na drugoj strani.Kaznio bih i one "gastajbartere" kao što je dio "naših" uglednih odvjetnika koji imaju duple dokumente, u Orašju imaju urede pa i u Županji,u Županji prespavaju pa malo tamo-malo ovamo...voze auto sa ŽU tablama a rade u Orašju (gdje je tu naš odred za čišćenje takvih??)kaznio bih i one što nabrzinu poprave silnu djecu koja nežive u HR nego u BiH pa ih neki i vozikaju samo u školu, beru doplatke,žene im rade u BiH a ovamo koriste zdravstveno u HR itd.itd.S druge strane mi je glupo da se ide u lov n aosobne iskaznice jer Hrvati iz BiH su državljani i RH, imaju pravo kupit i uživat nekretnine, imaju pravo biti i samo na par sati u svojoj kući ili stanu itd.Znači generalno sam za češljanje ubirača socijalnih naknada ali ne i na lov na dokumente jer je to čak i protuzakonito.Onaj tko ima stan ili kuću plaća obveze i HR državi (komunalne naknade, režije i sl.).Samo sramotno j što prokazivači nemogu da shvate da su Hrvati iz BiH jednakopravnii državljani kao i Hrbati RH i da taj balkanski HR sindrom razmišljanja dovodi baš do toga da u osobnom mentalnom i političkom siromaštvu imaju državu koju su sami pokrali i devastirali a igraju se prokazivača.Kad siromaštvo uđe u kosti onda brat brata prokazuje,sramota je živjet u pograničnom mjestu a neubirat naknade za terminale,širit ugostiteljstvo, biti otvoren, a pogledajte Županju,Gunju i zatucane ljude tamo, žive na izvoru a žedni...Sad će Milanović dići porez na 25% najveći na Balkanu i šire...da je to Jadranka uradila bilo bi harač rajo, harač, a tek ste ih izabrali, mi iz BiH smo ovaj put vašom zaslugom apstinirali pa eto vam ga na.
Prorok , Siječanj 06, 2012
Nema Naslov
0
Zalosno jkad vidim da ste mi blokirali na ovaj sajt, al ne koristim govor mrznje za razliku od ostali eto al glumite i dalje dan danas ni postoji ni 1% pravi Posavca, sve je dosla sa strane to je to.
Neko iz CH , Siječanj 06, 2012
...
0
@Netko iz CH treba ti blokirati sve gdje se mozes izjasnjavati jer nemas pojma o nicemu a imas potrebu reci nesto ,,, Treba ti blokirati za tvoje dobro !
curica , Siječanj 06, 2012
Država je kriva
0
Krive pogrešnu stranu, ovdje je zakazala država-
Soljanin , Siječanj 07, 2012
Moralista
0
E moj moralista,nisu tebi sve na broju.Nisam ja ništa uvalio nekoj staroj gospođi nego je ta gospođa vidjela kuću i nije bila skupa.Koliko para toliko muzike,znaš kako se kaže.I rekla je da se to sve može sredit,ali to i dalje tako stoji,znači da je kupnja bila zbog nečeg drugog.Mene nije briga,nek radi šta hoće sa tom kućom,sad je njena.Tako trebaju svi sebi da kupe stanove,kuće itd u Slavoniji i primaju dječiji,koji za troje djece nije mali,kad je zakon to dozvolio,i ja bi to radio da sam umjesto njih.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 07, 2012
JA
0
Ti ga malo sad pretjera prijatelju.Volio ti ili ne Županju,ona živi i bez tebe.I mi koji smo ostali smo itekako sposobni.Za tebe su izgleda samo oni koji su otišli iz Županje sposobni.Meni je dobro u Županji,i nemam namjeru da bježim,ni u ratu ni u miru.Pričaš gluposti,a vidim da si i počeo da vrijeđaš.Nisu ti svi Županjci i općenito Slavonci krivi pa da tako ružno pišeš o nama.I nije istina da moramo doći u Orašje da bi zapalili cigaretu.Ima mnogo kafića u kojima se puši.I taj zakon nije samo u HR,nego u mnogim Europskim državama.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 07, 2012
JA
0
Trebalo bi da ti bude drago što kupujemo kod vas,što jedemo ćevape kod vas,jer ih vi znate napravit,a ne da se sprdaš zbog PDV-a.A pogotovo Hrvatske reprezentacije,neka igra svatko gdje želi,sad ti i ona kriva.Mi kad kupujemo u Bosni ništa je ne oštećujemo,nego je to dobro za BiH.Svaki Bosanac,Albanac ili bilo tko drugi koji kupi kuću i planira da živi u toj kući treba mu dat sva prava koja mu pripadaju.Ali svaki koji nešto kupi u HR,a ne planira tu živjet,a želi pomoć,onda je i logično da mu tu pomoć ne treba niti dati.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 07, 2012
Predrasude i ponos
0
Nije mali broj slavonaca koji na BiH gleda kao na zaostale.To je možda bilo prije 50 i više godina.Znam mnoge koji su išli na svadbe u BiH da su se prije dolaska sprdali znaju li tamo napravit kolače, tortu kako spada,kulen i sl.Mogu se uvjerit da se to radi i bolje nego u Slavoniji.Nije mi jasno otkuda ta predrasuda, i prije su Slavonci tržili u BiH i živjeli od toga, nije se radilo o primitivnim novcima.Hrvati iz BiH su godinama bili tlačeni, u BiH komunističkim podvalama (cjepkanjem općinskog teritorija, tjeranjem u pečalbu,ismijavanjem hrvatskog pravopisa, dovođenjem učiteljica iz Šumadija, Valjeva i Vukoje.bina i sl.)U HR su ih izrabljivali potplaćenim radom, tj. mizernim nadnicama.Da se razumijemo podrijetlom sam Dalmatinac i imam rodbinu s obje strane pa smatram da sam realan.Ljudi su svuda slični, malo se razlikuju po temperamentu i malo po mentalitetu i svuda ima samo dobrih i loših.Zakon treba da se bavi s tim i sl. problemima i da nedozvoli kriminalnim političkim lobijima da razdire jedan te isti narod.Da Hrvati imaju bar jednog sposobnog političara kao što je Dodik bilo bi puno drugačije.U Slavoniji danas imate niz ljudi koje je pregazilo vrijeme i koji blebeću o poštenju a isto kradu poticaje, varaju državu na štetama, rade i upošljavaju se uz mito a olajavaju tamo neke bosančerose a da neznaju da su to njihovi Hrvati podrijetlom iz Slavonije,Dalmacije,Hercegovine itd.
Manga , Siječanj 07, 2012
Bog
0
velika sramota za ljude iz Zupanje sto ovo sve pisu
Pa sami ste popljackali sve što se dalo popljačkat a sad su vam naravno za sve krivi bosanci
Zdenko , Siječanj 08, 2012
Zdenko
0
Kakva sramota BOLAN Zdenko.O kojim ti ljudima iz Županje pričaš?Čuj sami ste popljačkali,a sad vam krivi Bosanci.Nisu svi Županjci pljačkali,nego su to radili direktori i slični njima.To nikakve veze nema sa ovom temom.I ti bi se bunio da mi koristimo dječiji u Posavini a ne živimo tamo.Šta to mi koristimo vaše,de mi kaži, a da to i ne platimo.Slavonski seljaci takođe varaju državu sa poticajem,ali će se i tome stati na kraj.Ovaj natpis je uvredljiv za sve Bosance,slažem se sa tim.Nisu Bosanci krvopije nego vlada koja nezna da upravlja sa ovom državom pa je to omogućila.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 08, 2012
Otišli ste predaleko
0
Sad neki vidim pišu nešto što nema nikakve veze sa ovom temom.Manga kad si vec podrijetlom Dalmatinac onda bi trebao znati da tako misle i mnogi Dalmatinci o Bosancima.Ja znam da mnogi šokci tako misle,ali nisu svi takvi.I ja sam imao problema kad sam doselio u Slavoniju,gledali su u mene kao da sam pao sa Marsa.Mnogo toga što pišeš si u pravu,ali su neki otišli PREDALEKO sa temom.Počelo je već i vrijeđanje,što nikako nije dobro.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 08, 2012
...
0
Ma prijatelju sto se mene tice koristi sve ako ti ko hoce dat
ja osobno ne koristim nista pa tako da nemam problema s tim
a slazem se s tobom da bi drzava trebala uvest reda al ne samo za to onda treba pročesljat sve redom .
al zasto da se ja za to brinem ima Hrvatska vlada koja se brine i oni ce te probleme rijesavat a ne mi pojedinci


Zdenko , Siječanj 08, 2012
Za Zdenka
0
Ma slažem se i ja moj rođo što se toga tiče da treba sve pročešljat.Zato nam i jest tako što jedan dio građana pošteno zarađuje svoj kruh dok drugi imaju puno i još traže rupe u zakonu.Političari varaju i kradu,sad to rade i seljaci,nebitno ovi ili oni.Kod nas se izgleda samo gleda kako doći do novaca na lak i jednostavan način.Ima mnogo sposobnih koji bi mogli da rade,ali zašto bi radili kad mogu da budu na socijali,a malo bi više zaradili i da rade.Opet vlada kriva,za poticaje koji su lažno prijavljeni je takođe vlada kriva.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 08, 2012
...
0
Sad i za ove koji se prijavljuju zbog dječijeg je takođe vlada kriva.Znam masu sposobnih momaka po Županji koji gledaju filmove do jutra,a spavaju do 1-2 sata poslije podne.Onda ustanu,operu zube,pristave kavicu i pogledaju u poštanski sandučić jel stigla socijala.Dok ja moram i prije 6 sati bit na nogama i radit do pet da bi svoju obitelj prehranio.Nisu ljudi u Županji ljuti samo na te Bosance koji se prijavljuju zbog dječijeg ili socijale,nego i na ove koji ovdje žive isto tako i samo čekaju kad će doć poštar.Zbog njih i mi koji pošteno radimo nemamo dovoljno.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 08, 2012
Poštar nepismeni iz sjene ograničenosti
0
Županjci bi trebali poradit na tome da uzimaju i BiH državljanstvo, 50% su porijeklom iz BiH,20% su Dalmatinci i Hercegovci a možda 30% Šokci koji su već izmješani s njima.Za HR je bitno da se Hrvati u HR ne odriču državljanstva BiH a s tim u vezi nek traže i sva prava.To rade svi iz EU i jako brinu o tome, smao se u HR odriču svojih.Sreća pa postoji Ustavna uredba o tome inače bi kojekakvi Kajini,Pusićke,Jovanovići i to osujetili.Za porodiljne naknade ja bih osobno omogućio i majkama hrvaticama iz BiH legalno rađanje u HR čak o trošku države, pa u to je u interesu Hrvatske dugoročnom.Nemože običan svijet razumjet tu dimenziju i interese jer nisu obrazovani niti educirani o tome.Pa Australija dan danas ganja doseljenike iz BiH iza ovog zadnjeg rata za djecu koja su se rodila tamo da im uplaćuju naknade jer su njihovi državljani vjerovali vi to ili ne.Nitko ih netjera, naprotiv vabe ih da ih vežu za sebe.Pa nedaje Amerika badava green card ako se integriraš kod njih, ti si i radna i vojna snaga koju će oni znati iskoristit a kamoli one pametne i talentirane.Samo i***ti u HR proganjaju svoj narod i njihovu djecu, pa i.dioti slijepi HR je matica za sve svoje koji su se našli van granica, nemožeš ti to poredit s time da "Vi" neostvarujete ništa u Posavini kod tamo nekih bosanaca, nije to isto!!!
Osvetnik iza paravana , Siječanj 08, 2012
Paravan
0
Zašto bi neki Županjci trebali da uzimaju BiH držanljastvo.Od tih 50% koje ti spominješ,njih 40% već ima i BiH držanljastvo.Kakvu ti Australiju i Ameriku sporediš sa Hrvatskom.O kojoj ti radnoj i vojnoj snazi govoriš?O onoj koja dođe u Hrvatsku jednom mjesečno da pokupi dječiji.Čovječe Božiji nitko u Hrvatskoj nema ništa protiv onih koji kupe kuću u Hrvatskoj i žele tu da žive.Onda nek primaju sve isto kao i mi ostali.A ne pokupit novce i natrag u Bosnu,ili bilo koju drugu zemlju,da ne bude sad da ja imam nešto protiv Bosne.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 08, 2012
Pokvareni paravan
0
Ti si se sigurno negdje udobno smjestio.Da si na mom mjestu nebi takve gluposti pisao i vrijeđao,onako podmuklo.Poštar nepismeni iz sjene ograničenosti,hahaha,možeš mislit,ti si mi jako pametan.Tebe ćemo za premijera da nam svima bude bolje.Da radiš ovdje i pošteno plaćaš porez,i zbog korumpiranih političara,policajaca,sudaca,varalica seljaka koji varaju zbog poticaja a uopće ne obrađuju zemlju,ne svi,ali ih ima,i zbog onih koji ljenčare uz socijalu,i zbog onih koji samo traže rupe u zakonu,zbog njih je nama svima teško i nemožemo da ostvarimo neka svoja prava.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 08, 2012
Zbog varalica
0
Bosanci mi ne smetaju ni trunke.Uvijek sam branio i ovdje tko je došao iz Bosne te mlade dečke.Pomagao sam Bosni kad je bilo najteže u 108 brigadi,ali nebih sad o tome,to je nebitno.Ništa protiv nemam onih BiH građana koji stvarno nemaju za kruh.Mislim da bi se Hrvatska vlada trebala pobrinut za te ljude,i dati im koliko može.Ali sam PROTIV onih koji imaju svoje trgovine u Bosni,svoje kafiće,neznaju gdje da čuvaju svoje novce pa kupuju kuće,stanove,zemljišta po Hrvatskoj da bi mogli da primaju dječiji,socijalu itd.Da bi te novce opet povratili koje su uložili,preko naših leđa.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
za zupanjce
0
pa ako vam smeta nemojte prodavati kuce bosancima vec svojim sokcima.prodate bosancu pokupite pare pa onda lajete bosancima.
bih , Siječanj 09, 2012
Tvrdoglavost
0
Nikako da se objasni nekim ljudima izgleda,kao da netko mrzi Bosance.Radi se o tome da te kuće,zemljišta,stanove itd ne kupuju siromašni Bosanci nego bogati.Čuj pokupimo pare pa lajemo.Nije u tome stvar.Nitko ne laje prika zbog toga jer je Bosanac kupio nešto u Hrvatskoj.Nego zbog toga što to kupuju bogati koji već imaju dosta i novaca,a bome i djece.Nije to lajanje na Bosance,nego na osobe koje žele da žive na nečiji tuđi račun.Kupe recimo plac za 6-7 tisuća eura,a neki imaju 3-4 djece.Sa doplatkom plaćaju kredit,znači dobili DŽABE.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
...
0
I nebi se ni bunili da je to sirotinja u pitanju nego osobe koje samo traže rupe u zakonu,a rupa ko u priči.Možda ima i sirotinje,to jest,siguran sam da je ima,ali eto izgleda da će i oni da ispaštaju zbog ovih gotovana koje sam spomenuo.Svi pljujemo po vladi,vlada krade,otima itd,a mnogi smo i sami takvi.Puna država onih koji spavaju do podne,a samo traže nešto od države,a sposobni za rad.Mnogi odbijaju da idu radit i mnogi i ne traže,a zašto bi i radili kad imaju fina primanja i u krevetu.Neki seljaci varaju na poticaju,ali stat će se i tome na kraj.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
...
0
Nijedna država ne može da napreduje bez rada,i samo rada,u radu je spas,ali ga neki traže u hladu.Imam finu kuću u Hrvatskoj,ali sam sve sam stekao i na pošten način.Mnogo puta sam otišao na posao po mraku i opet kad se vratim kući bude mrak.Po zimi naravno hehehe.Znam jednog tipa koji je na socijali,od grada traži drva za zimu,pa je čak tražio i materijal za kuću.A nijedan posao mu se ne sviđa.Gleda filmove dok pijetlovi ne zapjevaju,spava dok zvono jednom odzvoni na crkvi.Zbog takvih smo ljuti a ne zbog BOSANACA,natpis nije u redu.Trebalo je napisat:Najveće krvopije u Županji su:Komarac0% Pijavica0% Krpelj0% Paraziti iz zimskog sna100%.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
Za HUGU
0
Hugo moj dragi ti si izgleda malo ljut,al dobro,sad će tebi tvoj komšija Slavonac da objasni neke stvari.Kao prvo Hugo moj svaki čovjek smije da kupuje gdje on to želi za svoje novce.I na koridoru,i u Orašju,a tako i po cijeloj BiH.Ako dobijemo povrat PDV-a,onda znači da nešto i kupimo.I nisu Županjci to uveli,pa tako ni Slavonci,nego netko drugi.Da nije tih kupaca po kojima eto ti i tebi sličnima pljujete,mnoge trgovine bi bile zatvorene,jer je opće poznato da je 80&automobila ispred tih trgovina sa HR pločicama.Mnogi bi vaši sugrađani bili na birou.Ja nikad ne koristim povrad PDV-a,jer kupujem za manje novaca,ali idem češće u trgovine.I opet nosim uvijek čiste i oprane gaće,a imam pun ormar,fala bogu.BOG moji Bosanci i nemojte se ljutit na nas,što se ljutimo na vas hehehe,šalim se malo.Samo smo ljuti kako na naše,tako i na vaše parazite.Ni na koga drugog!
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
za zupanjce
0
nemogu da sutim na ove sve komentare sto se ticu Varalica Bosanaca na racun Slavonaca.Slavonci jesta li zaboravili kad su posavljaci bili prinudeni traziti sklonista kod vas zato sto su bili protjerani sa svojih ognjista,a vi ,vecina vas banoslovno ste zaradivali na nama zaradujuci na STANARINI.Pojedini su naplacivali jednu sobicu sa koristenjem kupatila jedan put mjesecno,180 DM na kraju mjeseca,za jednu osobu.niko od vas se nije buni tada kad ste zaradivali na muci nas posavljaka.
bih , Siječanj 09, 2012
...
0
i jos da vas utjesim,u ratu sam kupio kucu u slavoniji i poslije prodao i vratio se u svoju Posavinu a vama slavonci hvala na VASOJ GOSTOLJUBIVOSTI(neponovilo se nikada).
bih , Siječanj 09, 2012
BiH
0
Tako je Bosanac,nemoj ni da šutiš,reci sve što imaš.Ponoviću još samo jednom i nikad više.Varalice Bosanci nisu svi Bosanci.Nego pojedini gotovani koje sam nekoliko puta spomenuo.Nisam ti ja kriv što si ti zapeo za Bosance i samo Bosance.Koga ti hoćeš da utješiš?Šta nekoga briga gdje si ti imao kuću i kome si je prodao.Kakve to ima veze sa ovom temom.Evo svi su se obogatili na prognanicima,svi samo o tome pričaju.Meni da je netko branio da se kupam,ja bih otišao od tih zlotvora.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
...
0
Jel ti ne vidiš da ovdje nitko ništa ni ne komentira osim mene iz Županje.Zato te molim da se obracas meni,kao i svi ostali.Nisu vam svi Županjci krivi,malo prenapuhavate cijelu situaciju.Nikoga ne vrijeđam,a tako mislim da nije potrebno vrijeđanje ni sa vaše strane.O Slavonskim kućama,dvorištima,običajima itd.Riječ je o varalicama koji će da unište sve što se da uništit.Prika moj stric je izašao iz Bosne negdje u šestom mjesecu,kad je bio koridor još prohodan.Prešao je u Svilaju.Na HR strani kad je prešao bio je jako žedan.Kupio je JEDNU litru mineralne vode u jednom kafiću.Kad je pitao konobara koliko košta,konobar je rekao ni više ni manje nego 50 dojče maraka.Hoću da kažem da ne treba sad pričat šta je bilo u ratu,sad je nešto drugo.Živ mi i zdrav bio moj Bosanac i mnogo novaca,sreće,zdravlja imao.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
osvetnik
0
hm,a gdje kad ste svi isti.imas pravo nikoga nezanima gdje sam imao kucu,a pitam ja tebe sto VAS SLAVONCE toliko zanima ko ce gdje u buduce da ima kucu u slavoniji pa ndjelite to dzabe.vi mislite ti sto se prijavljuju tamo kod vas da su bogati,covjece to ti je 80% sirotinja,koja jedva sklapa kraj s krajem.a ti osvetnik ako nisi skuzio sta znace moje rijeci da "vas utjesim"one ti znace da nas ima posavljaka koji vas nej***mo i netrebamo.procitaj gore moje rijeci jos jedanput.ccccccc.
bih , Siječanj 09, 2012
BiH
0
Eto taj tvoj komentar sve govori o tebi.Za tebe smo svi isti.Dok ja ne govorim da su svi Bosanci isti.Tih 80% je sirotinja,DOBRO,u redu,a šta je sa onih 20% ostalih.Znam da ih ima koji su kupili kuću iz koristi koji imaju dosta novaca pa im je to poslužilo kao dobro uloženi novac koji ćemo mi da vraćamo,ne ti.Nas ne interesira gdje će tko kupit kuću,ali nije u redu da zbog tih koji su kupili iz znamo kojeg razloga,da više ne ponavljam,ovi ljudi koji ovdje žive i rade budu zakinuti zbog njih.O tome se radi a ne o Bosancima i Slavoncima.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
...
0
Hahahaha,nemoj da se ljutiš moj Bosanac.Mogao bi ovdje da napišem Ime i Prezime osobe koja u Posavini ima svoje trgovine,i jako je bogata.Vidjela je rupu u zakonu i odlučila da još malo podeblja svoj kućni budžet.Ali neću to napravit jer nije u redu,ako ta osoba ovo pročita prepoznat će se ona,ili ih možda ima više pa će se mnogo njih prepoznat.Šta to nekog briga moj Bosanac što vi nekoga ne j....e i ne trebate.Kao da tebe ili vas netko treba.Neznaš drugačije razgovarat nego samo svađom i vrijeđanjem.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
osvetnik
0
ja sam samo rekao istinu,a ne vrijedo i svado.tebi sto neke stvari nepasu sto sam rekao,boze moj,nemoj da citas.smilies/grin.gif a taj sto ima trgovine,o kom ti pricas i sto spada u onih 20%,znam ko je.odobravam ogorcenje na njega ako iskoristava dobra koja mu nepipadaju,ALI pitam se jeli to ogorcenje samo zbog toga ili sto nije zaposlio nijednog preko save?smilies/grin.gif
bih , Siječanj 09, 2012
BiH
0
Aha,znači ipak znaš tko je ta osoba,mada ih ima više,al dobro.Tako je,dobra koja mu ne pripadaju.A ujedno uskraćuje možda nekome kome pripadaju i tko nema.Konačno si shvatio o čemu pišem.I sad opet čini mi se malo provociraš.Jel to ogorčenje zbog toga ili što nije zaposlio nikoga preko Save.Jel ti pitaš jel se nekome isplati radit i putovat u Bosnu.I jel misliš da je sve ovo zbog toga što taj nije zaposlio nekoga odavde,daj molim te,nemoj bit smiješan.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
...
0
To je u stvari jedna žena,nije muškarac.Dakle,u nečemu smo se napokon i složili.Govorim o tim ljudima,ovima odavde koji ljenčare i primaju socijalu,a neće da rade.O seljacima koji takođe varaju,ne svi,neki,da ne bude opet zabune.O njima se svima govori.I uz to još ako imamo vlast koja ne radi kako treba,nema nam dobra.Ne brini bit će pobuna i zbog ovih odavde,ne samo tih firmaša iz BiH.Jedanput tome treba stat na kraj,ma tko to bio,Pero,Suljo,Bosanac,Slavonac.
Osvetnik iz sjene , Siječanj 09, 2012
Omerović Lešić
0
Najsmješnije je da sve članke o bosancima piskara Marija Lešić-Omerović.Znači riba se udala za muslimana i sad je hebu neki kompleksi.Zato su za nju svi bosanci jednaki i ne razlikuje Hrvate od bosanaca.E moja Omerovićko Lešićko.Treba la si ti živjet u BiH sa svojim Omerovićem a ne piskarat svašta.
Omer , Siječanj 14, 2012
kratko i (nadam se) jasno
0
prebivalište je mjesto gdje se neka osoba nastani s namjerom da tu stalno prebiva. dakle, stvar je prilično jasna, sve ove tlapnje i bezvezarije ne pomažu previše. tko želi uživati određena prava u RH neka jednostavno dođe i stvarno živjeti u RH, pa tako i dijeliti s nama sudbinu i po troškovima života.
hajduk split i orašje , Veljača 15, 2012

Napišite komentar

manje | veće
security image
Upišite prikazane znakove

busy
 
hercegbosna1 hercegovinainfo maxcro poskok1 hvatibh_com zovicani viteztotal terratolis boce boderiste sredisnjabosna-1 mucanje busovaca.net hrhb banner_vitanovic.net Ljubuski-logo posusje-online usora.org art_info peticijaluscani